Direktlänk till inlägg 14 juli 2016

Uppdatering från Bingokväll 12/7-2016

Av almasa - 14 juli 2016 21:24


Hej bingovänner.
Ni får tro det eller ej, men jag var så himla redig, när jag kom hem i tisdags. Klockan var egentligen alldeles för mycket, men eftersom jag känner mig själv och faktiskt lovat många att uppdatera inom kort, satte jag mig ner och började skriva, så fort jag kom hem.. Inte för att det blev något av den cirka timmen det tog med att plocka fram datorn, redigera bilder och skriva..?! För när jag var klar med texten och skulle lägga upp de nytagna bilderna från kvällen kraschade allting och "puff" så var jag utloggad utan internetuppkoppling.

Jag hade ju kunnat börja om från början igen, men valde faktiskt att gå och lägga mig istället då klockan hade hunnit passera "human bloggtid"..

Nåväl..
Detta kommer inte att bli ett lika avancerat inlägg (tyvärr) med statistik gällande delade vinster och vinstnummer som förekom mer än vid ett tillfälle.. Men det är och förblir en uppdatering.. och bilderna borde jag lyckas med denna gången..?! *smile*


Ett stort TACK till alla er som förgyller våra bingokvällar! Ni är guld värda och jag mår så bra när vi träffas!!

Kärlek & Ärtor
Mvh Jenny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av almasa - 18 augusti 2016 21:21

Tiden går fort när man har roligt, säger man ju.. Och ja, det kan vi väl alla hålla med om..?! Årets sista bingokväll hölls i tisdags (16/8-16) och det är nu dags för den långa mörka väntan, som kommer att vara fram till det att vi drar igång s...

Av almasa - 27 februari 2016 14:40


Året har knappt hunnit börja, men planeringen inför bingosäsongen 2016 är redan igång..   - Och här händer det grejer, vill jag lova!! Bloggen ska uppdateras.. Vinster ska införskaffas.. Affischer till anslagstavlorna ska skrivas och sättas...

Av almasa - 21 juli 2015 23:43

Ursäkta min franska, men fasiken vilken trevlig kväll vi hade tillsamman ikväll!! Jag sitter i bilen, precis färdig med städning och undanplockning i lokalen.. och jag fullständigt myser, efter kvällens alla goda skratt!! - Vilken härlig kväll...

Av almasa - 12 juli 2015 21:52

  En toppenkväll, tillsammans med 38 stycken spelare..!! - Helt fantastiskt!!        Och här kommer några bilder från kvällen..                        (Klicka på bilderna för större format.)                 (Medg...

Av almasa - 12 juli 2015 21:45


 

- VÄLKOMMEN !!


Almåsa Fritidsförening

BLOGGEN UPPDATERAD

  11 MARS 2016

 

BINGO SÄSONG 2016

 

(Klicka på bilden för större format)

BINGOKVÄLLAR:

 

INSLÄPP KL 18:00

 

FÖRSÄLJNING AV

LOTTER: Kl 18:00

fram till de tar slut

ca kl 18:45.

 

LOTTDRAGNING

CA KL 18:50

 

BINGOSPELET

BÖRJAR KL 19:00

______________________________

                

        Det blir BINGO under

   MIDSOMMARVECKAN 2016

     eftersom detta blev en stor

           succé förra året!!

               

______________________________

FÖRENINGENS HISTORIA: 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lördagen den 11 juli 2009

startades föreningen av Jenny, Kathrin och Maria på en bänk intill Dansbanan..

Erica och Lena blev medlemmar. 

 

2011 skapades bloggen.

(Bloggansvarig: Jenny)

 

2013 slutade Kathrin (pga. flytt.)

Ann och Geirid blev medlemmar.

 

2014 flyttade vi över vår verksamhet till den "Lilla Lokalen" intill Dansbanan, då "Gården" skulle genomgå en större 

renovering, i slutet av säsongen.

 

 

2015 var renoveringen klar, men eftersom vi trivdes så bra, behöll vi vår verksamhet i "Lilla Lokalen" under hela säsongen..

 

 

2015 skrev vi också historia, 

genom att hålla Bingo även under Midsommarveckan. Något som vi aldrig tidigare hade gjort.. och det gjorde succé!!

 

2016 slog drömmen in och från och med i år, kommer vi att hålla Bingo i ny lokal..

- Vår alldeles egen BINGO-lokal!

 

 

KATEGORIER

VI I BOKSTAVSORDNING

Almåsa Nya Fritidsförening

består av 6st medlemmar:

 

ANN

ERICA

GEIRID

JENNY

LENA

MARIA

FRÅGA OSS

6 besvarade frågor

SYNPUNKTER ang. BLOGGEN?

Har du frågor, eller något du vill berätta? Kan du gå in via "Fråga oss" här i sidomenyn.

 

Vill du "Risa" eller "Rosa" är du välkommen att skriva till oss i Gästboken.

 

Mvh Jenny - Bloggansvarig.

GÄSTBOK

LÄNKAR


Skapa flashcards